Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 för mig brukar jag vara tvungen att starta om datan jätteofta, för att Fuska.se hänger sig! det händer inte på andra sidor. nån annan som det ofta hänger sig för oxså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Samma här, om du menar att den laddar skitlångt tid, sen när den laddat klart kan man typ inte klicka på X:et. Typ någotsånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 det med, och så hänger det sig om man klickar på nåt oxså! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Det har aldrig hängt sig för mig. Men ibland så laggar sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Jag skulle gissa att det inte är fuska.se det är fel på. Det hänger sig nämligen aldrig för mig. Dock så får jag upp ett felmeddelande när man ändrar pressen, där man får se sin text med i html-version i en liten ruta. Men det händer ju i och för sig inte varje gång jag ändrar pressen, men ändå rätt irriterande när det väl händer. Redigerat 24 November 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Så får jag ocså ibalnd men inte när jag ändrar pressen utan när jag t ex. svarar i nåt ämne typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Hände alltid mig innan och gör det fortfarade ibland. Pm'ade dock admin och frågade varför det blir så. Svaret var, som Dolphin sa, att det antagligen inte är fuska det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 det brukar inte hacka sig för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 för mig brukar jag vara tvungen att starta om datan jätteofta, för att Fuska.se hänger sig! det händer inte på andra sidor. nån annan som det ofta hänger sig för oxså? Töm/Cache och temporära internetfiler så kanske det blir bättre. Det felet du beskriver skall inte bero på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Det händer rätt ofta för mig. Jag har tömt cache och temporära filer, men det hänger sig ändå. Det måste helt ärligt ha något med fuska.se att göra. Det är vid sådana "hängningar" alla sk. tomma trådar blir också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Syftar ni att det hänger sig när man postar saker? Dvs skickar in information mot sidan? (Så som skriva inlägg) I så fall så kommer detta att lösas om några veckor. Men surfar man vanligt och klickar runt på sidan så skall inte detta medföra att själva sidan hänger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Bland annat, men det hänger sig även när man klickar runt. Det kan bli så att jag får vänta 1 min på att det ska ladda, och när det laddat färdigt får jag bara ett helt tomt fönster, sedan är det bara att F5:a så kommer det vanliga fram. Har varit såhär ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.