AikidoMaster Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jag har kommit till andra tmplet och in i den stora rummet jag har använt pil ågen och skutit dörrn med eld facklor och öppnat en av dom andra dörrarna men nu sitter jag fast vad ska jag göra :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Zelda majoras mask vore tacksam om NÅGON kunde hjälpa mig :angry: Redigerat 25 November 2006 av theWorm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoGGarN Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Har klarat det, men kan inte komma ihåg hur man gjorde (bara när jag spelar det), men berätta mer exakt, t.ex, vad e det för slags tempel? och vilka faror e de (ungefär>->)? vad templet e gjort av, så kan jag säga lite senare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 jag är vid snö templet där det finns såna dära is statyer som blåser is Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Du måste förklara exakt vilket rum du sitter fast i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) ibörjan av templet så finns det en dörr med röd ram som det är is påden har jag smält och är i ett rum som är ganska stort där är jag . :( Snälla lite hjälp tack Redigerat 27 November 2006 av theWorm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg