Qnott Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Tja! Jag kör godas fälttåg med Rohan och behöver tips om hur jag får ett bra lag som klarar det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jag brukar göra en jättestor arme med hästar så man sen bara kan köra över orcherna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Så brukar jag också göra men det funkar inte ändå :( :( Redigerat 24 November 2006 av Gamer 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jag tycker rohan e dåliga.... men dom har ganska många hjältar så gör aragorn och legolas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag minns en gång jag och en kompis körde via internet och jag var rohan. jag köpte legolas, tränade upp honom till lvl 7 då man får den där attacken med massa pilar som kommer på en gång. Just då kom hans hästarme med runt 40 hästar, legolas tog 2/3 av, sen gjorde min kompis reträtt snabbt som ögat. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Tja! Jag kör godas fälttåg med Rohan och behöver tips om hur jag får ett bra lag som klarar det mesta. Ha varierat med pilskyttar och hästkrigare. Uppgradera så mycket som möjligt, köp eld pilar och sånt. Har man lite flyt överlever den armen bana för bana och får levels. Min kompis klarade fälttågt med samma gubbar som han hade på första banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 ha alla hjältar du kan, och uppgradera dina gubbar till max. se också till att dom överlever, ju mer level dom har desto starkare är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Tja! Jag kör godas fälttåg med Rohan och behöver tips om hur jag får ett bra lag som klarar det mesta. Tack!! Ska testa detta när jag får tid :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.