SpoWn Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag undrar om det är någon som spelar Managerzone eller Cs manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 kostar inte dom spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 kostar inte dom spelen? Managerzone kostade. Är gratis nu. Men CS Manager kostar 10 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Blir man medlem på Managerzone så får man ett fotboll/hockey lag. Såm man kan köpa och sälja spelaren. Göra taktik och sånt. www. managerzone.com Cs manager. Där börjar man med 7 datanördar som man kan träna. Man sätter upp taktik... Hur offensivt/defensivt laget ska vara när man är T eller CT. www3.cs-manager.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 startade inte managerzone ett f1 spel också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 maneger-zone visste jag redan om, men inte cs-maneger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 startade inte managerzone ett f1 spel också? De tänkte starta.. De sköt ju upp det hela tiden, sen så blev det inget av det. Jag som hade väntat skit länge på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.