WASD Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Var i Nordstan i Göteborg idag & provspelade Wii!!! :D Detta ska stå på nintendo.se men det är nått fel på deras servrar nu. Men man kunda vara där 22-26 November. Jag spelade Tennis & boxning(i Wii-sport), tennis var roligast Ska gå dit imonn också & spela Zelda & Wii play :cool: Bild på när jag håller i Wiimote: länk (den är mycket mindre än vad man tror :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Cooooolt :D Synd att jag ej bor nära göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Ser riktigt häftigt ut, speciellt kontrollen. Den ser mycket smidigare ut när man ser den på en riktig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ja, jag skulle gärna provspel wii om jag inte hade bott typ 20-30 mil därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Din lyckost! Varför bor jag så långt ner i Skåne?! Jag vill osså testa Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Din lyckost! Varför bor jag så långt ner i Skåne?! Jag vill osså testa Wii! du ska inte klaga du :P jag bor i jämtland och det är lite längre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 snart ska jag spela Wii igen! (dom öppnar 10:00) :) konstigt att det är fel på nintendo.se :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Ja. Det där felet på servrarna var igår osså. Vet nån vad det e för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Har spelat Zelda nu :D det var mycket bätte än vad jag trodde (kön var 1 timma men jag kom först så jag slapp den:P ) Har också spelat WiiPlay, några komentarer om WiiPlay spelen: "Laser ping-pong": väldigt kul ^_^ Fiska: ganska kul men lite svårt Biljard: roligast av WiiPlay spelen som jag har spelat Pingis: väldigt svårt, men ändå kul "Duck-hunt": mycket roligare än vad jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 synd att man bor i blekinge :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 nu funkar nintendo.se igen! länk till min artikel Och sluta med att skriva att du bor långt bort nu, ställ gärna frågor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Din artikel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.