Guggo Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 alla tomtar du har på loftet ^^ <3 Xade, NF, Draghon, Fusion, Slasktratt er kända hestar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 alla tomtar du har på loftet ^^ <3 Xade, NF, Draghon, Fusion, Slasktratt er kända hestar Haha, måste säga att jag uppskattar din humor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Men själv blir man väl inte igenkänd av en enda jävel på forumet? Ja men ingen av er har höga ranker. Vilket betyder att ni inte kan skriva spiellt mycket. Och om man inte gör det så blir man oftast inte speciellt känd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 JAAG!!! Okej, det var överdrift. Antagligen MascarPone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 MascarPone är nog kändast på fuska.se och jag, Nej jag bara skoja. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.