Gäst Mega93 Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Jo, för er som ännu inte upplevt spänningen i att spela en zombie moddad bana rekommenderar jag det starkt. Du börjar som vanlig människa (alla förutom en) och den som först blir zombie springer omkring och biter andra (smittar dem). Allt är som sagt som Resident Evil. Nu så är jag inge vidare på att beskriva dessa saker så här är ett väldigt kort videoklipp på hur det brukar vara i zombie servrar: http://video.google.com/videoplay?docid=25...r+strike+zombie Så... då blir väl detta förhoppningsvis en tråd om zombie servrar, jag skulle postat några ip adresser men mitt css har cp:at sig så ni får gärna dela med er. Redigerat 24 November 2006 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jag har spelat på en zombieserver en gång.. Och jag gör gätna om de!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Installerar om mitt css nu så snart får ni ip adresser. Jag tänkte själv börja hosta en zombie server på helgerna (dagstid). Redigerat 25 November 2006 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Körde på den banan du har bild på :P Finns det några fler Zombie servrar som den, eller e det bara servrar med 20 bottar som zombies? Och en liten OFT: Hur får man upp konsollen :wacko: (köpte det igår :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det är gammalt ;) Spelar på det typ varje dag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Zombie modden har inte bottar (iaf inte den senaste), alla börjar i samma lag (ct och t är inte fiender) och efter ca 10 sekunder välj en spelare slumpmässigt ut till zombie, han kan då springa och smitta andra genom att kniva dem (som zombie kan man springa snabbt och har nightvision). Matchen är slut när alla människor är smittade eller när alla zombies har dödats, matchen är även slut om människorna lyckas överleva i ett visst antal minuter. Här är (the one and only) servern som jag är på: 80.64.109.250:27018 <----> Den total äger :P Zombie banor brukar heta nånting i stil med "zm_*****". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Hur connectar man? Kan inte få upp consollen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Öhm... gå inte OT nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Hittat flera servrar med zombie, den första va jätte bra, eftersom man kunde stänga av Nightvisionen, men den hittade jag inte igen =/ Men zombie e skit kul, specielt när man blir zombie mitt inne i ett rum där alla campar :P (Vet du inte hur man får upp konsollen då ^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 öhm... Nightvision går att stänga av på alla servrar ^_^ (Jag har själv lite problem att hitta kommando-konsolen för css). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Ne, har varit inne på flera servrar där zombien inte kunnat stänga av sin Nightvision (Fick hjälp med konsollen nu :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg