Hoppa till innehåll

Css Zombie Mod Servers

Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

Jo, för er som ännu inte upplevt spänningen i att spela en zombie moddad bana rekommenderar jag det starkt.

Du börjar som vanlig människa (alla förutom en) och den som först blir zombie springer omkring och biter andra (smittar dem). Allt är som sagt som Resident Evil. Nu så är jag inge vidare på att beskriva dessa saker så här är ett väldigt kort videoklipp på hur det brukar vara i zombie servrar: http://video.google.com/videoplay?docid=25...r+strike+zombie

Så... då blir väl detta förhoppningsvis en tråd om zombie servrar, jag skulle postat några ip adresser men mitt css har cp:at sig så ni får gärna dela med er.

post-33794-1164406020_thumb.jpg

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Installerar om mitt css nu så snart får ni ip adresser.

Jag tänkte själv börja hosta en zombie server på helgerna (dagstid).

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zombie modden har inte bottar (iaf inte den senaste), alla börjar i samma lag (ct och t är inte fiender) och efter ca 10 sekunder välj en spelare slumpmässigt ut till zombie, han kan då springa och smitta andra genom att kniva dem (som zombie kan man springa snabbt och har nightvision).

Matchen är slut när alla människor är smittade eller när alla zombies har dödats, matchen är även slut om människorna lyckas överleva i ett visst antal minuter.

Här är (the one and only) servern som jag är på:

80.64.109.250:27018 <----> Den total äger :P

Zombie banor brukar heta nånting i stil med "zm_*****".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittat flera servrar med zombie, den första va jätte bra, eftersom man kunde stänga av Nightvisionen, men den hittade jag inte igen =/ Men zombie e skit kul, specielt när man blir zombie mitt inne i ett rum där alla campar :P

(Vet du inte hur man får upp konsollen då ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...