Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 ;) Denna är från mitt spel använde Gameshark MEN OMG! Nån som inte fattar att jag ær coooooool. :cool: Du kanske menar 5 EQ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Har inte använt pain på åratal :D Men hur fasen kan man flytta rutorna så att de kommer över pokémonen? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Du sr nedanöfr verktygs lådan. Där ser du typ två alternativ där väljer du den nedre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Och till sist får ni se mitt Trainer Card!! Shitty_Trainer_Card_lol____11.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 TK ljuger! Detta är hans riktiga (OBS 18+) Shitty_Trainer_Card_lol____11.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 hur seter man in ett kort jag vill visa mitt kort :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Längst ner på inläggs sidan (där man svarar) Finns det något som heter bifogad fil. Tryck på bläddra o välj ditt tränar kort. Tryck sen på Lägg till denhär bifogade filen o sara. Klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 2 bf tränare: Bf_traniers_.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 här är mitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Här är min: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 :student: här är min andradet första s kan vara fult :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag gjorde ett trainer card för kul bara, inte mitt riktiga team där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg