Gäst OneDream Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 säg ett bra och perfekt program för göra spel (ska högst kosta 15.000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) game maker 3d, gamemaker Redigerat 25 November 2006 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Ska du ha ett program som kan göra snygga spel (t.ex. Gears of War) så ska du ha Unreal engine. Du kan läsa mer om det på http://www.unrealengine.com/. Tror att det kostar rätt mycket och att man måste va bra inom C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Ska du ha ett program som kan göra snygga spel (t.ex. Gears of War) så ska du ha Unreal engine. Du kan läsa mer om det på http://www.unrealengine.com/. Tror att det kostar rätt mycket och att man måste va bra inom C++. hur mkt kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag tror inte en privatperson bara kan skaffa Unreal Engine sådär. Är det inte så att bara företag osv kan skaffa det? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 om man kan köpa den tror jag det kostar vid 500.000 alledes för dyrt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 skaffa game maker tror det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.