NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 4 Månader vore bätte tycker jag så drygt att hete något man inte gillar längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Jag tycker det är dåligt att man ska vänta ett helt år när man ska bytta namn,håller nån med mej? L.O.L. Förut kunde man bara byta om man köpte föremålet, nu får man ett gratis varje år och ändå klagar du? Varför ska man byta namn oftare än varje år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Jag tycker det är dåligt att man ska vänta ett helt år när man ska bytta namn,håller nån med mej? Men dom kan väll ha den regel och göra så att det kostar 1000fm att byta annars tycker jag nu xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 164 dagar är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag tycker det är dåligt att man ska vänta ett helt år när man ska bytta namn,håller nån med mej? det kostade 5000 innan man fick gratis en gång per år :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Håller med DonkeyKong lite, skulle mab byta till nåt namn som man inte gillar så får man leva med det i ett helt år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Ripto@ Men då kan man ju byta först 31 December sen byta tillbaks 1 Januari. Ja, då får det väl vara så, du får ju de som gjort det skylla sig själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det duger med ett års mellan rum per byte. Hur skulle fuska.se se ut om man alla bytte namn varje 6:e månad? Ingen skulle känna igen alla, jag har själv inte hunnit känna igen alla efter namn bytet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 jag bytte inte på 2år och sen när jag bytte så kan jag inte ändra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 måste man vänta ända till det datumet som man blev medlem för att kunna bytta namn eller? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 mmm... ett år e lite mkt. kanske ett halvår skulle vart bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg