BoGGarN Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Hej! Jag har en Ot Server nu, men man måste stäng ned 1.-filen med ett kortkommando:-((vad för nåt?))-:för att när jag ska stänga av min server,så måste man ju stänga ned 1.,men om man bara kryssar ned den, så blir det ju Serv Reset!!! PLZ! Behöver hjälp med att stänga av min server rätt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 vad är det för spel först o främst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 OT är väl om inte jag är helt ute och cyklar Open Tibia, alltså Tibia! P.S. Skriv den isåfall nästa gång i Tibia forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag kan man håller inte på med OT längre :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Har för mig att Saffe är väldigt duktig på sådana här frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoGGarN Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Saffe e väldigt duktig på sånna här frågor [här får du beröm Saffe!], jag vet... Men asså, denna e väldigt gammal, så, jag vet inte, kanske kan den här redan,;D Förresten, så har jag Saffe på MSN, såklart jag fattar att han e proffsig på sånna här jobbiga saker! }} :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.