Hoppa till innehåll

Hur Tar Man Sej Ut Från Deep Jungle?


swixx
 Dela

Rekommendera inlägg

Ok, jag är rookie på spel men har nu börjat med Kingdom hearts 1. Blir helt tokig på att jag inte kommer vidare från deep jungle... har efter ön varit i traverse town och sedan direkt till deep jungle. Har fixat Clayton och kemeleonten och hittat alla kistor i waterfall cavern men nu är det stopp. Var finns nyckelhålet från denna värld??? Och om nån vet hur man kommer till kistan på högsta palmen i hippos lagoon och kistan i livbåten i treehouse så tas tipsen tacksamt emot :) ...

 

/swixx

Redigerat av swixx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska ha fått nyckelhålet efter du besegrat clayton,sen ska du gå till en sprning och välja alternativet go to ship eller nåt

 

 

jahaja, det funkade ju ;-) man tackar... skönt att det finns hjälp för nybörjare som jag...

/swixx

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får inte nyckelhålet efter du besegrat Clayton.. Gå tillbaka till Waterfall Cavern sen hoppar du till toppen.. Håll in O knappen för att hoppa högre. Sen ska det finnas en öppning som det står ??? på.. Gå in där. Och där finns nyckelhålet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehuum.

Jag har 2 problem.

 

1. Clayton är svååååååååååååååår.

2. Alice är boooooooooooooooorta, var är hon?

 

Tyckte det var onödigt men ok...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att komma vidare måste du klara keyhole i traverse town(second district)och då ska du få massa saker av cid.så härnäst ska du till traverse och snacka med personerna i small house(third district)

 

tro mig jag vet (klarat ut spelet till100%) :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kan inte komma åt kistan på den hösta palmen än... Inte vad jag har kunnat iaf. Du måste ha en förmåga som kallas glide som du får efter att du har klarat av Peter Pans värld Neverland.

 

Om du klättrar högst upp på tree house och tar sats och hoppar mot båtan som hänger ner där kommer du inte över. Om du pepprar på X så att Sora slår med Keybladen kommer du komma till båten. Meningen är nog att man ska ha glide men jag läste detta någonstans. När Sora slår flyttas han fram lite i luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...