oddy Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Hjälp mej med det som står i rubriken. Måste ha älp nu. Har prov imöra och jag måste ha hjälp med min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Översättning: För och nackdelar med torkskåp och torktumlare. Han vill ha hjälp nu eftersom att han har prov imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Tack för översättningen Oden. Ja, en torktumlare är rund och ett torkskåp fyrkantigt. Så i den kan man ha runda kläder och i den andra fyrkantiga kläder. Jag antar att ni har jobbat med detta i skolan. Det har inte jag, Troligtvis kan du svaren bäst själv. Åtminstone så borde det vara så. Kanske är det så att skor går att torkskåpa men inte att torktumla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 nackdelar med Torkskåp är att man kan bli inlåst.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Nackdelen med torkskåp är att det kliar så mycket av alla löss man får av de andras kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Vilken konstig fråga! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Översättning: För och nackdelar med torkskåp och torktumlare. Han vill ha hjälp nu eftersom att han har prov imorgon. Jag garvade så jag sprutade cola när jag läste detta inlägg! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.