Gäst Twisted Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Varför finns inte mac på data forumet. Det är faktiskt rätt så stort och alla mina släktingar använder det. Så sluta mobba apple och fram med ett forum. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det tog borts för att det itne fick 3000 eller mer visningar på 3 månader (tror jag). Om du har några frågor eller något om det så ska du ställa dom i Övriga konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det tog borts för att det itne fick 3000 eller mer visningar på 3 månader (tror jag). Om du har några frågor eller något om det så ska du ställa dom i Övriga konsoler. Men kan dom inte ha ett subforum på övriga konsoler då dah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Förmodligen är det lite för få macanvändare här på forumet för det, kör både pc och mac själv men är det något som har med mac att göra så blir det oftast något annat forum, finns det inte så många andra användare finns det inte heller någon som kan ge vettiga svar. Sedan så bestod macforumet till 70% av trådar som "Vad är mac" och "Vad är bäst mac eller pc" samt "Mac suger men jag har aldrig provat det". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Förmodligen är det lite för få macanvändare här på forumet för det, kör både pc och mac själv men är det något som har med mac att göra så blir det oftast något annat forum, finns det inte så många andra användare finns det inte heller någon som kan ge vettiga svar. Sedan så bestod macforumet till 70% av trådar som "Vad är mac" och "Vad är bäst mac eller pc" samt "Mac suger men jag har aldrig provat det". men men... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Tycker också att mac forumet va bra ;) inte för att jag gillar mac men jag gillar fighter mellan PC och Mac sen fanns det ju Nån mussepigg some skulle gifta sig med en mac ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.