Desu Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Asså Jag blir knäpp :angry: E ni helt skruvade på nåt sätt. Nu får det tamefan vara nog! Jag har hört dom senaste 3 åren " Hur funkar artmoney, Nej man kan inte... osv. Nu har jag skapat detta för att ni ska fatta vad ni egentligen pratar om era dö nickar! 1. Ja! Artmoney funkar till habbo bara man vet hur man gör! 2. Men för i h*lvete sluta säg ( olagligt osv) Är detta inte en fuskar sida kanske? Tänk lite för f*n! 3. Ni som påstår att det inte funkar släng er i väggen! Så. Dessa 3 punkter e ren kall fakta :angry: Och om ni fortfarande e så j*vla dumma att ni fortsätter argumentera " Jag vet ej, Det går inte, olagligt´" osv. Ska få världens största utskällning och h*lvete så det bara sjunger om det. Å en sak till! Dom som fortfarande inte tror på det här, så ska jag säga er att ni är ideot förklarade! :angry: Redigerat 27 November 2006 av Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jag fattar inte vad du menar :s ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det jag vill peka ut är att jag e så j*vla less på detta ständiga spam om att man inte kan hacka habbo med artmoney eller nåt överhuvudtaget. samt att dom tigger "lär mig " osv. Ja menar detta är ju en fusksida. låt dom bli fastagen om dom vill. men jagb e så j*vla less på detta tjabbel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Detta är en fusksida, men Artmoney går mer mot hacking än vanliga fusk(Jag påpekar inte att det är hacks). Men annars så håller jag med. Och så dessa som bumpar gamla Habbo artmoney blah blah trådar, SLUTA GÖRA DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Detta är en fusksida, men Artmoney går mer mot hacking än vanliga fusk(Jag påpekar inte att det är hacks). Men annars så håller jag med. Och så dessa som bumpar gamla Habbo artmoney blah blah trådar, SLUTA GÖRA DET! Tack för att du håller med mig :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Asså Jag blir knäpp :angry: E ni helt skruvade på nåt sätt. Nu får det tamefan vara nog! Jag har hört dom senaste 3 åren " Hur funkar artmoney, Nej man kan inte... osv. Nu har jag skapat detta för att ni ska fatta vad ni egentligen pratar om era dö nickar! 1. Ja! Artmoney funkar till habbo bara man vet hur man gör! 2. Men för i h*lvete sluta säg ( olagligt osv) Är detta inte en fuskar sida kanske? Tänk lite för f*n! 3. Ni som påstår att det inte funkar släng er i väggen! Så. Dessa 3 punkter e ren kall fakta :angry: Och om ni fortfarande e så j*vla dumma att ni fortsätter argumentera " Jag vet ej, Det går inte, olagligt´" osv. Ska få världens största utskällning och h*lvete så det bara sjunger om det. Å en sak till! Dom som fortfarande inte tror på det här, så ska jag säga er att ni är ideot förklarade! :angry: Äntligen någon... Jag har klagat på det här problemet ända sen jag blev medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Spela inte habbo överhuvudtaget,dom bara lurar er på pengar! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) Asså Jag blir knäpp :angry: E ni helt skruvade på nåt sätt. Nu får det tamefan vara nog! Jag har hört dom senaste 3 åren " Hur funkar artmoney, Nej man kan inte... osv. Nu har jag skapat detta för att ni ska fatta vad ni egentligen pratar om era dö nickar! 1. Ja! Artmoney funkar till habbo bara man vet hur man gör! 2. Men för i h*lvete sluta säg ( olagligt osv) Är detta inte en fuskar sida kanske? Tänk lite för f*n! 3. Ni som påstår att det inte funkar släng er i väggen! Så. Dessa 3 punkter e ren kall fakta :angry: Och om ni fortfarande e så j*vla dumma att ni fortsätter argumentera " Jag vet ej, Det går inte, olagligt´" osv. Ska få världens största utskällning och h*lvete så det bara sjunger om det. Å en sak till! Dom som fortfarande inte tror på det här, så ska jag säga er att ni är ideot förklarade! :angry: Hej din ointelligenta människa. Detta är en fuska sida, ja. Men Fuska.se/Admin tar inte emot olagligheter, sånt som är emot lagen, lika mycket som han inte tar emot Fildelning och prat om crack. Man får gärna prata om vanliga fusk som inte går emot lagen, men att Hacka ett spel är emot lagen. ArtMoney är inte bevisat att det fungerar. Det fungerar än så länge endast client side, och så har det varit ett långt tag. Så du kan själv ta och slänga dig i väggen så kanske smällen gör att huvudet börjar fungera korrekt, ta inte illa upp. Tjosan Hejsan. Redigerat 29 November 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Hur kom detta inlägg hit? :blink: Redigerat 30 November 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Det är absolut inget fel på att bumpa gamla habboartmoneytrådar. Ingen regel säger emot det, så varför ska jag sluta upp med det? Asså Jag blir knäpp :angry: E ni helt skruvade på nåt sätt. Nu får det tamefan vara nog! Jag har hört dom senaste 3 åren " Hur funkar artmoney, Nej man kan inte... osv. Nu har jag skapat detta för att ni ska fatta vad ni egentligen pratar om era dö nickar! 1. Ja! Artmoney funkar till habbo bara man vet hur man gör! 2. Men för i h*lvete sluta säg ( olagligt osv) Är detta inte en fuskar sida kanske? Tänk lite för f*n! 3. Ni som påstår att det inte funkar släng er i väggen! Så. Dessa 3 punkter e ren kall fakta :angry: Och om ni fortfarande e så j*vla dumma att ni fortsätter argumentera " Jag vet ej, Det går inte, olagligt´" osv. Ska få världens största utskällning och h*lvete så det bara sjunger om det. Å en sak till! Dom som fortfarande inte tror på det här, så ska jag säga er att ni är ideot förklarade! :angry: Ideot? Stavning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Citerat från admin: "Det går in under §1.11 såvida det inte finns anledning till att bumpa tråden." Och jag tycker in te att det finsn nån anledning att bumpa gamla topics där någon redan svarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 men helt ärligt, jag är en av dom i forumet som ligger på topp när det geller hacking men man kan inte hacka habbo... artmoney ,t-search och CE funkar inte. man kan typ hacka med WPE så en stol blir typ en soffa lr ngt men herregud orka köpa stolen liksom. och du Gird3r man borde inte ljuga... det enda jag håller med dig om är punkt 2... blir ni bannade från isp:n när ni hackar med en memory editor då har ni officielt fått IG i livet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.