LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Gird3r har tyvärr fel på punkt 2. Var vänlig läs hela detta inlägg innan ni drar slutsatser om mig och börjar kommentera. Detta är en Fuska sida, ja. Denna sida ger ut fusk till hur man tex fuskar på ett Singleplayer spel, dvs fusk som spelföretagen själv har gett ut, eventuellt "trainers" som är program som olika folk skapat för att hjälpa spelare som har fastnat eller vill fuska i singleplayer spel. Fullt harmlöst. Och spelens skapare har inget emot det. Onlinespel däremot, som tex MMORPG'S eller Virtuella Community chatt spel som tex Habbo Hotel, är fullt olagliga att hacka sig in i, och ändra infon för att ge en själv tex mer pengar, eller saker etc, etc. På senaste tiden har det skapats rätt så många trådar om programmet "Artmoney" eller liknande program, där trådskaparna hoppas få guider eller liknande till hur man hackar, i dom flesta fall webbspelet Habbo Hotel. Än så länge, så har det endast kommit guider till hur du skapar såkallade "ILLUSIONER" av möbler, mynt etc, på Habbo. DvS, saker du inte kan använda på servern. Jag tvivlar på att det någonsing kommer komma en fulländad guide på hur du verkligen hackar Habbo Hotel, eller får dom där grymma sakerna på Runescape, genom detta enkla hack, etc. Varför det aldrig kommer vara så, är för att 90% av medlemmarna på Fuska.se är under 16-17 år, och endast runt 3-4 aktiva medlemmar har "basic" kunskaper i tex Artmoney och liknande program. Men om det nu skulle komma en riktig hacker tråd, så skulle den personen IP bannas, och han skulle få en varning av sin internetleverantör, eftersom detta har hänt tidigare på Fuska.se (sök i PC forumet efter Gamehacking eller nåt sånt). Så, bara så ni vet, det ÄR olagligt att hacka och fuska på onlinespel som ej stödjer det. Som sagt, DET ÄR OLAGLIGT, men det har inte vart många fall där det har postats upp ett riktigt hack! Läs nu igenom ovastående inlägg NOGA. Redigerat 3 December 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Exakt detdär menade jag!! Jag har för mig att det finns en regelr mot sånt (Bäst att ta och läsa reglerna :student: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vizzo97 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Det är absolut inget fel på att bumpa gamla habboartmoneytrådar. Ingen regel säger emot det, så varför ska jag sluta upp med det? Asså Jag blir knäpp :angry: E ni helt skruvade på nåt sätt. Nu får det tamefan vara nog! Jag har hört dom senaste 3 åren " Hur funkar artmoney, Nej man kan inte... osv. Nu har jag skapat detta för att ni ska fatta vad ni egentligen pratar om era dö nickar! 1. Ja! Artmoney funkar till habbo bara man vet hur man gör! 2. Men för i h*lvete sluta säg ( olagligt osv) Är detta inte en fuskar sida kanske? Tänk lite för f*n! 3. Ni som påstår att det inte funkar släng er i väggen! Så. Dessa 3 punkter e ren kall fakta :angry: Och om ni fortfarande e så j*vla dumma att ni fortsätter argumentera " Jag vet ej, Det går inte, olagligt´" osv. Ska få världens största utskällning och h*lvete så det bara sjunger om det. Å en sak till! Dom som fortfarande inte tror på det här, så ska jag säga er att ni är ideot förklarade! :angry: Okk, det går ju det å det ryktet om artomney men faktum är att artmoney kan använda bara för mindre Habbo fusk/hackning vilket att säga är att det inte kan va olagligt att hacka habbo på ett sätt som t.ex att flaggor går utanför väggen. Det kan ju inte vara det eftersomm det inte påverkar nån annan(direkt) å datan. Du har helt rätt Helgon, det är inte alls fel men ´du kan ju tänkapå andra? Ideot..... asså om du inte har förstått det hela e inte människan en data/robot å kan därefter inte alltid stava rätt. Ta en huvdvärkstablett banka huvudet i bordet ett par gånger å se om det hjälper?? Ja Lillberra jag har ingen aning om vad dit namn syftar på å jag orkar inte ta ett till inlägg så jag tar det nu. Om du ser vad jag skrev lite högre upp så sa jag att den hackningen som ofta går att använda genom artmoney inte alls behöver va olaglig. Det e däremot bevisat att hackning inte e olagligt alls tänk på ACID t.ex dom använde hackningen till något bra. Tänk på det positiva, ta ett glas vatten å redigera ditt fult onödiga inlägg där. Jag håller med Gird3r och Poison till fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Gird3r har tyvärr fel på punkt 2. Var vänlig läs hela detta inlägg innan ni drar slutsatser om mig och börjar kommentera. Detta är en Fuska sida, ja. Denna sida ger ut fusk till hur man tex fuskar på ett Singleplayer spel, dvs fusk som spelföretagen själv har gett ut, eventuellt "trainers" som är program som olika folk skapat för att hjälpa spelare som har fastnat eller vill fuska i singleplayer spel. Fullt harmlöst. Och spelens skapare har inget emot det. Onlinespel däremot, som tex MMORPG'S eller Virtuella Community chatt spel som tex Habbo Hotel, är fullt olagliga att hacka sig in i, och ändra infon för att ge en själv tex mer pengar, eller saker etc, etc. På senaste tiden har det skapats rätt så många trådar om programmet "Artmoney" eller liknande program, där trådskaparna hoppas få guider eller liknande till hur man hackar, i dom flesta fall webbspelet Habbo Hotel. Än så länge, så har det endast kommit guider till hur du skapar såkallade "ILLUSIONER" av möbler, mynt etc, på Habbo. DvS, saker du inte kan använda på servern. Jag tvivlar på att det någonsing kommer komma en fulländad guide på hur du verkligen hackar Habbo Hotel, eller får dom där grymma sakerna på Runescape, genom detta enkla hack, etc. Varför det aldrig kommer vara så, är för att 90% av medlemmarna på Fuska.se är under 16-17 år, och endast runt 3-4 aktiva medlemmar har "basic" kunskaper i tex Artmoney och liknande program. Men om det nu skulle komma en riktig hacker tråd, så skulle den personen IP bannas, och han skulle få en varning av sin internetleverantör, eftersom detta har hänt tidigare på Fuska.se (sök i PC forumet efter Gamehacking eller nåt sånt). Så, bara så ni vet, det ÄR olagligt att hacka och fuska på onlinespel som ej stödjer det. Som sagt, DET ÄR OLAGLIGT, men det har inte vart många fall där det har postats upp ett riktigt hack! Läs nu igenom ovastående inlägg NOGA. Artmoney till habbo är oftast clientside & till t.ex. diablo, warcraft eller cs där man inte betalar något så är det inte olagligt även om man riskerar att bli bannad. Redigerat 6 Augusti 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Kolla datumet före du skriver, snälla. Förövrigt, det är INTE OLAGLIGT att skripta på habbo. Det är en annan sak om du tar ner sidan. Men om skriptar till dig något så kan dom inte göra något förutom att banna dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Kolla datumet före du skriver, snälla. Förövrigt, det är INTE OLAGLIGT att skripta på habbo. Det är en annan sak om du tar ner sidan. Men om skriptar till dig något så kan dom inte göra något förutom att banna dig. Så länge man inte fipplar med lösenord & mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Lösenord, ja. Men mynt vafan? Det är en annan sak om man lurar telefonlinjen, eller nått, men om man på något sätt lurar servern att ge dig mynt, det kan då väl inte vara olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Lösenord, ja. Men mynt vafan? Det är en annan sak om man lurar telefonlinjen, eller nått, men om man på något sätt lurar servern att ge dig mynt, det kan då väl inte vara olagligt? Vet inte riktigt. Det kan räknas som stöld endå genom att man gör så man får det gratis. Vad vet jag xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Sluta svära :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.