Hoppa till innehåll

Våld

sboy2

Rekommendera inlägg

Är det så att man måste använda våld för att bli accepterad???

Tänk bara f d mobbade som avslutade mobbningen bara för att ha slog tillbaka(bokstavligt).

Om man väl är respekterad och inte slår tillbaka så kommer den personen antagligen sjunka ner i respekt (med undantag om han får sin respekt från annat håll)

Det är inte bara fysisk våld som man vinner resekt på, det är även psykisk.

Idag måste man i princip klättra på andra för att komma upp i statusen.

själv använder jag inte våld och har en av dom lägsta statusen i klassen...

ÄR DET RÄTT???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

jag är inte direkt mobbad, men jag har varit.

Jag slog tillbaka ( mot huvudet) och han har aldrig mer mobbat mig...

Men det där med statusen vet ag inte riktigt, ligger på Medel-värde och varken slåss elle "Klättrar".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille i min klass brukar slå alla. Inte att han slår så man får ont och så men han har inte direkt "hög" status. Ingen gillar honom typ :P

vi hade en liten skit som gjorde det möjligtvis för att känna sig tuffare fast det blev inte bättre jag och en till knöt fast han i ett träd över hela rasten eftersom han hade kastat

saxar mot oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån kille i klassen har nåt i mot mej bara för jag är snyggare än honom

(Han försöker att föremjuka mej och så slår han mot mej ibland och när jag slår tillbacka så springer han till sitt gäng,han är en riktig mes!!)

Redigerat av Ocelot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån kille i klassen har nåt i mot mej bara för jag är snyggare än honom

(Han försöker att föremjuka mej och så slår han mot mej ibland och när jag slår tillbacka så springer han till sitt gäng,han är en riktig mes!!)

Hatar såna fega j*vlar. Det kryllar av dom i min skola. De är liksom bara kaxiga utan anledning.

Själv är jag inte kaxig/spydig/våldsam för att få bättre status. För det får man inte. Alla i min klass är skitschyssta och om man skulle börja bete sig sådär så skulle man f*n bli utstött.

Sen så kan man ju inte göra något åt att alla andra klasser är helt upp-fuckade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...