PUR4FAX Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 frågan är änkel hur dödar man den stora spindlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Stora spindel? Jag har då inte mött någon stor spindel, och jag har klarat spelet, tror iaf inte att jag mött nån spindel. Kan denna "spindel" vara den stora masken som kommer upp ur marken när du är ute bland massa tempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Stora spindel? Jag har då inte mött någon stor spindel, och jag har klarat spelet, tror iaf inte att jag mött nån spindel. Kan denna "spindel" vara den stora masken som kommer upp ur marken när du är ute bland massa tempel? det är inte masken.... och man måste inte möta spindlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Fel forum - Flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Stora spindel? Jag har då inte mött någon stor spindel, och jag har klarat spelet, tror iaf inte att jag mött nån spindel. Kan denna "spindel" vara den stora masken som kommer upp ur marken när du är ute bland massa tempel? Var mötte du spindeln isåfall, för om du beskriver lite mer så kanske minnet väcks och jag kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 aso090, det är inte fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Ja ska få Spelete i julklapp ^^ har kört demot o de ägde..men hur e det riktiga spelet är MP sköj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.