Andersffs Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Tjena, tänkte samla ihop ett gäng och göra ngn slags hemsida.. T.ex. Nöjesportal eller liknande.. Kan även göra online spel & liknande.. Vill du vara med? Adda: [email protected] Om du har några frågor så är det bara att ställa dom här under.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 kom det bara att vara onlinespel och sånt? skulle vilja vara med om det handlade om grafik och sånt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 jaja, asså, det är meningen att vi ska sammla ihop en gäng, sen så kommer vi på vad vi ska göra.. Vi kan göra flera olika saker.. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ja skulle vilja vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Aja men just nu behövs: Webbdesigner: Andersffs Nyhetsskribenter Animatörer Pixelartister etc, etc.. Det kommer inte att finnas "alltiallo".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag vill gärna vara med, det jag är bäst på är nog att kåda html! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 skulle kunna vara nyhets skribent (e ganska bra på att skriva kolla bara i särskrivningen) och e ganska bra på att få tag på nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag kan vara med, jag har själv ett egen hemsida och ett gratis forum så varför inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Adda min msn då: [email protected] Webbdesigner: Andersffs "Programmerare": Mars Nyhetsskribenter: Mashemoto Animatörer Pixelartister Vad ska du vara System ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag kan det mesta, typ, eller inte nyhets skribent och animatör ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Ok, men mitt msn funkar inte just nu. @Vet inte vad jag kan vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 skulle möjligen också kunna vara nyhetsskribent! ligger 5:a på topplistan över flest inskickade nyheter! Makt! :D man kan väl dela upp det lite så att det blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.