Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 När jag köpte en lott på Lotteriet så kom det upp en Länk efter.Du klicka jag på den.Då var det ett annat forum!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Hände mig förra veckan Jag bara '' Va vad hände '' Men hur ska det kunna hända igentligen? Hoppas verkligan admin fixar detta... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Fixat... Alltid bra när folk skickar in buggarna på http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php vilken ingen hade gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Tack admin, Viste i9nte ens att en sån fanns, Thank you ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.