Gäst Smento Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Som sagt igår raderades mitt spara på pokemon saphire. när jag skulle köra stog det saved fila has been deleted the game can not be played. har det hänt nogån mer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 näe, men det har stått att man kör från den föra sparningen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Samma här. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 För mig står det "The savefile is corrupted loading last file" om man stänger av när det står "Saving dont turn off the power" men det har aldrig försvunnit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Som sagt igår raderades mitt spara på pokemon saphire. när jag skulle köra stog det saved fila has been deleted the game can not be played. har det hänt nogån mer?? Hände samma sak med mig när jag råkade slå till mitt pokemon Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Det hännder ibland omsitt spel är en kopia som är lite större an andra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg