Smiter Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 ibland blir mitt ds konstigt och stannar av, det har hänt 2 gånger och båda den senaste veckan, spelet är inget fel på, för jag spelade olika spel ;) vad är konstigt? någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Du kanske råkar komma åt knappen man stänger va det med? Elr tappat det för många gånger i golvet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 fortsätt fridfullt att spela din DS. Och vänta tills nästa gång den stängs av, och akta dig för av knappen. Och då kan vi ge dig hjälp! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 det stängs inte av precis ;) bilden stannar och det går inte trycka nån stans :o då måste jag stänga av, och då förlorar jag det jag har klarat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det händer t ex om du har ett GBA-spel i och drar ut det, då stannar DS:et (dock inte tvärtom tror jag). Så är det iaf för mig. Det kanske är det du har gjort när det har stannat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 tror inte det, för idag stannade det, jag spelade och kollade på tv samtidigt, så jag vände huvudet mot tv och sen tillbaka till ds, då var det konstigt :o men jag kom på att jag tappade ds för ett tag sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Kan ju ha nåt att göra med att du tappa den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 ibland blir mitt ds konstigt och stannar av, det har hänt 2 gånger och båda den senaste veckan, spelet är inget fel på, för jag spelade olika spel ;) vad är konstigt? någon som vet? Det har hänt mig en gång :P bara tappat min en gång också xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Snacka om dålig kvalite :( Dom faller i golvet 1 gång och så börjar dom stanna. Checka garantin! :) Tack för tipset iaf ska komma ihåg att inte tappa det. Ska nog få mitt till jul(LITE). Redigerat 3 December 2006 av lill_tito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 min föll i golvet och den stängdes av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 laggar ihop för mig också ibland. och ONLINE! på mph! så losar jag 30 RP när jag stänger av herregud -.--- HATAR KILLSTEALERS SOM SUGER UT MINA RP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Har du kollat att alla skruvar sitter i rätt sen du tappade det i golvet? De kan ha åkt ut lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg