epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag har fastnat på halo jag är på första uppdraget vid lifepod, vet inte vart jag ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Om du beskriver lifepod lite bättre så kanske jag kan hjälpa dig...har själv kommit till finalrun men sen blev det tråkigt så jag spela för det mesta online. =SP= Rulz :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 man kommer till ett ställe där lifepods(rymdkapslar) skjuts ut från basen, vid ingångarna till kapslarna(som redan skjutits iväg) ligger döda människor och längst bort i gången står 3 fiender och när man dödat dom stängs dörren man kom in ifrån. sen dyker det upp en pil som pekar vart man ska och om man går dit kommer man till en liten dörr, går man in där står det att man kan använda ficklampa, innanför dörren är en smal liten gång som slutar vid en låst dörr. sen kommer jag inte längre. kan inte komma på bättre beskrivning just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när du går in i gången så kollar du precis när du kommit in till vänster,sen går du genom den gången och sen så borde du hitta,typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 svårt att hitta på alla ställen där inte ficklampan lyste upp men jag kom igenom och klarade banan! Tack för hjälpen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Inga problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Själv är man fast på libarary :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Och jag försöker klarar finalrun! :lol: Libarary? Va det den man skulle följa efter den där störiga lurbollen? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 själv har man ju klarat spelet mång,många gånger om på alla svårighetsgrader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Popcorn, följ kulan och skjut allt som rör sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Popcorn, följ kulan och skjut allt som rör sig. the index heter den faktiskt, och det är bättre om han bara sljuter the flod;)shotgun är ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 öööö nej den heter inte Index!!den heter 343 guility spark!!Indexet e det som dom ska hämta,noob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.