lövet_91 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Tror att jag har hört något om någon slags extern hårddisk som man kan koppla direkt till tv:n och spela upp filmer etc i hårdisken... FINNS DET??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Nej jag tror inte det. En tv har inte den fuktion som en dator har att läsa från en hårdisk. Men du kan koppla grafikkortet till tv:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 nemen ja menar att hårddisken själv spelar upp filmen och visar bilden på tv:n tror att jag läste om nåt sånt mne är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Nej det finns inte något sådant men jag tror att det funkar om man kör via en Xbox 360. Så kan du strema filmerna ifrån datorn till Tv. Det finns ju även hårddisk som du kan ha i Xboxen. Det är nå det närmaste du kan komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det finns ju förstås media canter datorer som man koplar till tv. Är det sånt du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Undrar om inte Pinnacle har gjhort något showcenter som man kan koppla till extern hårddisk. Är inte helt säker dock. Sedan finns ju som sagt HTPC, en dator som funkar dels som dator och dels som tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 om någon skulle hitta det och var man kan köpa kan ni snälla skriva till mig.. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.