Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

off-topic: 1.19 är en ond cirkel, så jag säger inget! :P

Topic: I hammerfall finns det inga alliance quests och försök inte snacka med flightmastern för då blir han sur...

Skrivet

där fick du ett kort och gott svar ludde!

ja å de kunde du sagt från början.

j*vla dummis i min guild han sa att ja skulle gå dit och att de va jätte bra :angry:

Skrivet

Åmen.. vilka j*vla noobs det finns!!

Om det är ett Horde ställe så är det väl så j*vla fucking självklart att det inte finns några ally qs! Nästan vem som helst, och jag menar värkligen nästan vem som helst förstår det!!

Skrivet

Åmen.. vilka j*vla noobs det finns!!

Om det är ett Horde ställe så är det väl så j*vla fucking självklart att det inte finns några ally qs! Nästan vem som helst, och jag menar värkligen nästan vem som helst förstår det!!

ja men det finns tydligen ett undantag...ludde_360
Skrivet

kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests

haha darkdevil och alla andra idioter då finns det ju quest där iaf.men var ligger det där stället i arathi?
Skrivet

kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests

sa han ARATHI? då sa han ju inte hammerfall... alliance stad är i mitten på kartan :P
Skrivet

k tack äntligen ett bra svar sak de va så svårt att säga?? <_< men tack för svaret :kung:
  • Skapa ny...