Darkdevil Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag är lugn (och ja vaddå räknas det inte att man spelar wow när man spelar det hemma hos nån annan?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 off-topic: 1.19 är en ond cirkel, så jag säger inget! :P Topic: I hammerfall finns det inga alliance quests och försök inte snacka med flightmastern för då blir han sur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 där fick du ett kort och gott svar ludde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 där fick du ett kort och gott svar ludde! ja å de kunde du sagt från början.j*vla dummis i min guild han sa att ja skulle gå dit och att de va jätte bra :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 men herregud! jag trodde att du skulle fatta att det inte finns några ally quests på ett horde ställe! (man kan ju börja fundera om du verkligen spelar WoW) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Åmen.. vilka j*vla noobs det finns!! Om det är ett Horde ställe så är det väl så j*vla fucking självklart att det inte finns några ally qs! Nästan vem som helst, och jag menar värkligen nästan vem som helst förstår det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Åmen.. vilka j*vla noobs det finns!! Om det är ett Horde ställe så är det väl så j*vla fucking självklart att det inte finns några ally qs! Nästan vem som helst, och jag menar värkligen nästan vem som helst förstår det!! ja men det finns tydligen ett undantag...ludde_360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests haha darkdevil och alla andra idioter då finns det ju quest där iaf.men var ligger det där stället i arathi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests sa han ARATHI? då sa han ju inte hammerfall... alliance stad är i mitten på kartan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests Åmen grattis, en lvl 50... bara?! haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests k tack äntligen ett bra svar sak de va så svårt att säga?? <_< men tack för svaret :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg