💬
Logga in
Fuska.se

Skola

29 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

självklart att den ska finnas, du lär dig mycket och får massor med nya kompisar, annars skulle man bli otroligt under-social... :)

22 Dec 2006
Nivå 7 · Fuskare

Ja, den ska finnas. Hur skulle vi annars kunna överleva när vi blir myndiga sen? Dock så tycker jag att man borde ha mer rörliga aktiviteter i skolan. Då tänker jag inte på Idrott ;)

Nivå 6 · Fuskare

Då är väl jag den förste som skriver, NEJ, skolan ska inte finnas.

Nivå 6 · Fuskare

Ur ett större perspektiv så svarar jag; JA! skolan måste finnas för att vi ska kunna lära oss det som är viktigt för att vi ska kunna klara oss i livet.

Men ur ett mindre perspektiv (alltså mina egena synpunkter) NEJ! Skolan ska inte finnas eller att den är frivillig eftersom jag själv avskyr skolan, det enda possetiva med skolan är att jag har några vänner där och min pojkvän.

24 Dec 2006

gö som ja jag slutade skolan i 7an och jag har jobb

Nivå 5 · Fuskare

JAAAA, så klart man träffar vänner lär sig, man kan få jobb om man går i skolan motion annars skulle vartenda unge väga 80 kilo. <_<

25 Dec 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Klart att den ska finnas kvar, annars skulle man ju inte lära sig något och få jobb eller ens träffa kompisar. Jag tror att alla innerst inne tycker skolan är bra.

5 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare

Såklart...Man vill ju inte bli en KorvSäljare när man blir stor. :) :)

10 Jan 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #29

jaa det är ju sant

Nivå 6 · Fuskare

Vet inte riktigt. Tycker man borde få vara som en "lärling" till nån på det jobbet som man vill jobba på.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in