OK lite dum fråga men jag undrar tycker ni skolan borde finnas eller inte motivera gärna era svar. sljälv tycker jag den ska finnas därför att man lär sig mycket och så får man ju ett jobb efteråt så jag rösta JA
Skola
Vet inte så då vet ni nog vad jag rösta på
Men jag visste inte för den är nyttig för en men ibland kan man känna sig trött på den vilket jag kännt några gånger
Men ibland kan den också vara kul att komma till :)
↗ till inläggetHAHAHAH nu var du rolig va?OK lite dum fråga men jag undrar tycker ni skolan borde finnas eller inte motivera gärna era svar. sljälv tycker jag den ska finnas därför att man lär sig mycket och så får man ju ett jobb efteråt så jag rösta JA
Ja den ska finnas man lär sig så mycket
Självklart ska skolan finnas, annars lär man sig inget.
Ja såklart men det är tråkigt i skolan :(
↗ till inläggetnaje skolan e soft man gör ju typ ingetJa såklart men det är tråkigt i skolan :(
skolan ska finnas,annars skulle det bli kaos om jobben
rasterna gör den rolig^^
ne f*n när man har rast e de grymt tråkigt
Ja, skolan är ju kul.
Då har man nåt att göra, och har alla kompisar där.
och söta tjejer <3
Hatar skolan men såklart att den ska finnas alla ska ju ha lika chans att få jobb ;).
Sällsynt dum fråga. Vad vore livet om man inte fick driva med lärare?
JA
Ja den ska finnas och ja den måste finnas.
Ja, den ska finnas, men jag tycker att man skulle
få ha lite längre eller mer lov :D
Jag tycker inte om skolan men det är viktigt att lära sig saker i skolan så man får ett bra jobb.
skolan måste finas ,annars iget jobb :(
Vad är det för j*vla fråga? Skolan suger den är tråkig osv...MEN den ger oss en framtid så självklart ska skolan finnas?
↗ till inläggetJag skrev faktisk(ok lite dum fråga) så du behöver inte upprepa :cool:Vad är det för j*vla fråga? Skolan suger den är tråkig osv...MEN den ger oss en framtid så självklart ska skolan finnas?
Skolan är tråkig men bra. tidsfördrivande & man träffar kompisar