Gäst newnameguy Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Än sen??? Spelar väl ingen roll!Tänk dom som har en flickvän som bor i Kina! Citera
Fusion Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Säg till en kompis att säga det åt dig. Då blir det inte lika pinsamt när hon dissar dig :) Då får ju kompisen reda på det, det är ju värre att bli dissad när kompisen får veta det än att man blir det när man är själv. Redigerat 4 December 2006 av Fusion Citera
Gäst Mega93 Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 För att modifiera Fusions idé; Säg till en kompis som du vet kommer berätta för henne, nobbar hon dig kan du bara förneka och säga att kompisen ljög. Citera
Slasktratt Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Titta på henne med värme och le naturligt. Ofta. ;D Citera
Gäst Szellerie Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Det är ju säkert "jätte"vanligt... :rolleyes: Citera
Gäst newnameguy Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Du har rätt, men det händer ;) Citera
JYL Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Jag tycker att man hela tiden ska vara sig skälv och inte låt ;)sas vara någon annan. ;) Citera
LiQuiDe Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 gör som jag gå fram och säg.. :) =) Citera
Gäst Ocelot Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 gör som jag gå fram och säg.. :) =) visst <_< Citera
Guggo Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Schyssta lökar! Observera att "lökar" kan betyda svetfläckar i armhålorna också. Citera
Scarlet Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Du kanske kan spela neutral =) Kanske inte funkar men det gör jag... Jag ser den jag är förälskad i bara i matsalen... Ingen annan stans... Jag tittar på henne ibland... Det hat gått 3 dagar i rad nu... Tittat på henne varje dag.. Gått förbi henne riktigt nära och såå :wub: Citera
Gäst Helgon Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Schyssta lökar! Om man tolkar det fel, ja.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.