Gäst newnameguy Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Än sen??? Spelar väl ingen roll!Tänk dom som har en flickvän som bor i Kina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Säg till en kompis att säga det åt dig. Då blir det inte lika pinsamt när hon dissar dig :) Då får ju kompisen reda på det, det är ju värre att bli dissad när kompisen får veta det än att man blir det när man är själv. Redigerat 4 December 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 För att modifiera Fusions idé; Säg till en kompis som du vet kommer berätta för henne, nobbar hon dig kan du bara förneka och säga att kompisen ljög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Titta på henne med värme och le naturligt. Ofta. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Det är ju säkert "jätte"vanligt... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Du har rätt, men det händer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag tycker att man hela tiden ska vara sig skälv och inte låt ;)sas vara någon annan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 gör som jag gå fram och säg.. :) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 gör som jag gå fram och säg.. :) =) visst <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Schyssta lökar! Observera att "lökar" kan betyda svetfläckar i armhålorna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Du kanske kan spela neutral =) Kanske inte funkar men det gör jag... Jag ser den jag är förälskad i bara i matsalen... Ingen annan stans... Jag tittar på henne ibland... Det hat gått 3 dagar i rad nu... Tittat på henne varje dag.. Gått förbi henne riktigt nära och såå :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Schyssta lökar! Om man tolkar det fel, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.