ale92 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) tjena vad tycker ni att jag ska köpa wii eller xbox 360?? och är wii röst styrt ? Redigerat 1 December 2006 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) men om jag är trött på alla mario spel och barn spel då? så verkar 360 bättre eftersom ps3 blir så jäkla dyrt <_< det hörs som jag redan har bestämt mig :visslar: :D Redigerat 1 December 2006 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 360... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 bara en fråga: är wii typ röst styrt och kan man bara köra spel med camera och den där dosan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Wii är inte röststyrd och man använder inte en kamera som i EyeToy till Ps2. Man har istället nån slags Sensor sak, som en antenn som kan läsa av ens rörelser med kontrollen. Jag tycker du ska köpa Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Köp Wii. Köp inte 360 innan du har testat Wii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag tycker du ska skaffa wii :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Wii om du vill ha kul. 360 om du vill ha grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Wii är inte röststyrd och man använder inte en kamera som i EyeToy till Ps2. Man har istället nån slags Sensor sak, som en antenn som kan läsa av ens rörelser med kontrollen. Jag tycker du ska köpa Wii. ok men måste man andvända dosan på alla spel? Redigerat 3 December 2006 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Wii är inte röststyrd och man använder inte en kamera som i EyeToy till Ps2. Man har istället nån slags Sensor sak, som en antenn som kan läsa av ens rörelser med kontrollen. Jag tycker du ska köpa Wii. menar du nunchuken? nej, inte i alla spel, i tennis använder man bara wiimote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danie/50cent Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag har förhandsbokat Nintendo Wii Och ligger 1st i kön!!D:D::D:D :medieval: :cool: :D Dessutom tycker jag att du skall köpa wii det verkar vara så ....GRYMT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg