FreeZtyle Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag kollade inte på idol så mycket men tycker dock att det var rätt vinnare, fast Markus måste träna upp sin kondition rejält, för han e helt slut efter varje låt han sjunger verkar det som. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Två ord: NORRLAND FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Nej, verkligen inte. Jag fattar inte hur de kunde dissa Anna när hon provsjungde. :/ Hon var ju hur het som helst! <3 provsjöng är det >:( dessutom så borde snäckan vunnit. men mellan erik och markus så var det rätt att markus vann. älskade hans version av Pride(in the name of love) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag kollar aldrig på mer än uttagningarna på idol,men jag såg och örde honom sjunga en gång och han ratt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Erik var bättre enligt domarna, men såklart röstade mer än hälften av alla fjortisar i landet så markus vann ändå. eftersom morsan ska kolla på skiten varje fredag så får jag tyvärr lite inblick i idol-tramset. värst var ju när Cissi fick en massa hotbrev av lama j*vla fjantar som skickade psykande brev "Danny borde ha vunnit!" och sånt. Fy f*n vilka idioter, rösta då för inni h*lvete säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Själv så skiter jag i det. För har det kommit några bra artister ur idol? okej dom sjunger bra men dom har ännu inte gjort något sort genombrott. Kanske Darin men på han lyssna troligtvis bara fjortis tjejer och faktiskt fjortis killar. Allt som allt, det kommer inge bra ut ur Idol. Å Idol är så jäkla överreklamerat så man mår illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Är inte så nöjd. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Erik skulle helt klart vinna..ja tycker bara det är irriterande när marcus viftar med sin arm jämt o ständigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Tycker det är irriterande att 14 åriga tjejer skriker halsen av sig bara för nån som sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ja det ochså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Tycker det är irriterande att 14 åriga tjejer skriker halsen av sig bara för nån som sjunger hmm?? ibland skriker dom bara för att dom filmar en .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Va dom än skriker för är det iriterrande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.