Ray2704 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) frågor om DS browser: 1.kan man titta på filmer på en webbsida? :blink: 2.kan man spela spel på hemsidor? Redigerat 1 December 2006 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) :blink: största frågan har DS verkligen en webbläsare :blink: är det ett spel? eller är den inbyggd isåfall det finns ju bara pictochat, ds download play och open gba/ds game Redigerat 2 December 2006 av housemaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Det finns en grej som just heter ds browser som är en webbläsare man köper till sin ds. Tyvärr så vet jag inte ifall det går att se på film och sånt med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 går inte att se på film eler spela spel med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 det är antagligen som data-typen säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jupp det är det. min kompis har en men det funkar varken spela lr kolla på film på den iaf... den är väl mest till för att man ska kunna kolla på aftonbladet och andra nyhetssidor typ :P nä jag skojjar men det går iaf inte spela på den m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 trist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Kan man vara inne på fuska.se msn osv med ds browser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) såg på tv att kineserna hade nåt som man kunde gå på internet och kolla på Tv.. Men i kina har dom f*n allt :blink: Redigerat 2 December 2006 av Maria_92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 haha aa det har dom f*n :P Humla: fuska.se borde funka. men jag är inte säker, men skulle tro det :) webbaserade former av MSN (e-buddy o.s.v.) är nog de som skulle kunna funka. absolut inte vanliga MSN tror jag men webbaserade kan funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg