Gäst Helgon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Hej, Min assisent har börjat krångla. När den ska användas så dyker startsidan upp i det lilla helskärmsfönstret istället för assistenten. Någon som har samma problem, eller som vet vad man kan göra åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Umm...skaffa ny webbläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 funkar perfekt för mej så de är nog nåt med dina inställningar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Hej, Min assisent har börjat krångla. När den ska användas så dyker startsidan upp i det lilla helskärmsfönstret istället för assistenten. Någon som har samma problem, eller som vet vad man kan göra åt detta? Det kan ju hända att det var något tillföligt fel när du testade. Funkar det nu för dig? Det funkar för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 ibland blir det så för mig på firefox men prova ba gå in i ps2 forumet tex så brukar det funka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 ibland blir det så för mig på firefox men prova ba gå in i ps2 forumet tex så brukar det funka sen Jag har aldrig haft problem med det ch jag använder Firefox version 2.0. Men jag brukar inte använda den versionen så ofta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ibland blir det så för mig på firefox men prova ba gå in i ps2 forumet tex så brukar det funka sen Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Assistenten vad har man den till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Assistenten vad har man den till :( Assistenten är mycket bra att kolla aktiva trådar med, eller om någon svarat i ens egna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 oki tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Igår strulade assistenten till sig ordentligt, någon mer med samma problem? oki tack :D Nöjet är helt på min mammas sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Fråga nico eller admin om detta, dom vet säkert svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.