PUR4FAX Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 måste man ha hl2 för gmod 10 elr räcker det med cs s?? man måste ha hl2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 måste man ha hl2 för gmod 10 elr räcker det med cs s?? __________________________________________________________ det står bara att man behöver ett source baserat spel ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) man behöver hl2 css och hl2:dm hl2:dm för multiplayer hl2 för att spawna typ bilar och andra saker css för .....??..... jag tror det är för css modeller och banor.... Redigerat 2 Juli 2007 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 lol jag har inte css jag ser mitt vapen som error när jag kör zombiesurvival :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 lol jag har inte css jag ser mitt vapen som error när jag kör zombiesurvival :D Hahaha Precis! x)Alla vapenprops i ZS (eller iallfall dom flesta) är ifrån css så... You need css! x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 vadå bara det vanliga..9:an?? garrysmod=gmod 10 garrysmod9=gmod 9!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg