LuddE Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag såg att dem säljer freedom fighters på ebgames för 299:- Är det bra??Ska jag köpa det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vad är det för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Ett krigs spel där soviet vann det kalla kriget och tog över alla länder utom USA och man är en vanlig amerikan som vill behålla sitt land typ!! Det har fått jätte bra betyg och jag har spelat det på xbox och tyckte det var väldigt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 OK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 skaffa det om du tycker de e kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 tyckte att det inte var så kul iallfall inte något spel som jag skulle köpa ialllfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ja ska inte ha det,för det är inte ett ONLY FOR spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 det är svin kul jag har det på pc :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunder_luigi Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Köpte mitt för 179:- på Webhallen!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ja ska inte ha det,för det är inte ett ONLY FOR spel kper du bara only for spel?? ja har testat det och ja tyckte de va trist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 webhallen sålde dem det för 179:-inte till gc va!? Vilka spel sätt finns det!?Om ni tycker att det är dåligt vad ska jag köpa då (nåt action spel)!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 köp MGS twin snakes när de kommer ut. ´ja,jag köper bara only for spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg