Gäst Moonwall Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 alltså, det har vart en precis likadan tråd varje jul sen jag reggade mig, ca 2½ år sen, ingen har påverkat någonting, 50fm är en struntsumma och jag tycker att man lika gärna kan skriva lite fina inlägg och få lite fm, eller kanske göra reklam för fuska.se på något sätt. Ge en julklapp till fuska.se, admin, moderatorerna och medlemmarna genom att inte skriva spamm. Så enkelt e de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Admin gör en tråd och de 100 första som läser den får 100 FM var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 50 fm? är det inget å hurra över? jo det du.. det är faktiskt 5 hjul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 En idé, man kan ju på lika många FM som man har Fuskarank.... Vad sägs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 50 fm? är det inget å hurra över? jo det du.. det är faktiskt 5 hjul! 1. Alla bryr sig inte om hjul.2. 5 hjul är värt MYCKET mer än 50 fjuttiga FM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Ge en julklapp till fuska.se, admin, moderatorerna och medlemmarna genom att inte skriva spamm. Så enkelt e de. Åhh, det är precis det jag önskat mig i julklapp! :P Nej men, ärligt talat, det vore schysst om ni skötte er och var snälla små barn nu när jultomten ska komma och inte spammade under julhelgen så att vi moderatorer också kan få lite välförtjänt jullov från fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Varför är ni så dj*vla beroende av fuskamynt?! Skriv på forumet så får nu ju det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 En gratis lott i lotteriet på julafton, det skulle vara en rätt bra present. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 24000 lotter :S Vet du vad det skulle betyda -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 kanske ett sms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 tycker att man ska få 50 fm eller en gratis lott på lotteriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 kanske ett sms? Man får ju ändå sms för allt nuförtiden -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.