Hoppa till innehåll

Team Ihabba Runescape


Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kanske kan vara med på Pk-rundan, min combat är för tillfället på level 52 men det ser ut att kunna bli något högre innan PK-rundan

 

men det värsta är att jag aldrig har dödat någon i wildy :( dom enda gånger jag har varit där är när jag har utforskat området lite o tränat prayer eller sprungit upp till spaken i djupaste wilderness för att teleportera till ardougne

men jag är inte helt nybörjare när det gäller att döda andra för jag tycker att det är ganska kul med castlewars där man inte förlorar nått när man blir dödad och så tycke jag att det är lite knasigt att folk köper runegrejer för att springa upp till wildy för att döda andra, blir skullad och sedan tillslut själv blir dödad och förlorar allt :cry: inte illa menat till alla som PK:ar men jag följer med på er runda för nån gång måste det bli den första :cool:

 

och förresten gillar jag hellre att träna skills än att slåss och om nu någon undrar är min totallevel på ungefär 1020

 

och en sak till som jag glömde skriva är att jag heter Swaider på rune

Redigerat av Svedda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan vara med och pk:a i wildy jag är på lvl121 med full sara t och full dragon om det är på free värld så använder jag full rune g jag kan ge vapen till alla i clanen jag heter BOEE har 10st party hats 2 gröna 1vit 4lila och 3 blåa. ps var inte rädda att jag ska döda er jag är jävligt skyst!! :) adda min msn också [email protected]

 

inte specielt nödvedigt att skriva att jag har party hats me nendå jag är stolt över min gubbe :P

Redigerat av paragonX9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...