Gäst trunks_ Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag vet att man kan lämna in gamla spel mot nya hos EB games, men jag har ett par frågor. 1: Kan man lämna in spel som ej funkar? 2: Om jag lämnar in ett par spel, typ 6 st, kan jag få pengar för det eller pressent kort eller måste jag byta direkt mot spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 1.det beror på,är det jätterepigt kan du inte byta in det eller så får du byta in. obs att tänk på:alla spel du byter in får du hälften så mycket men som det är egentligen är värt. 2.tror att du måste byta in dom direkt,men jag är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Nej du kan inte byta in ett söndrigt spel, hur skulle di känna dig om du köpte ett spel som inte funkade? Du kan byta in mot presentkort eller spel. Nej man får inte ens hälften så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Lämna inte in spel hos EB Games. Jag lämnade in 4 spel som inte äns var jätte repiga och jag fick bara 208 spänn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Man får mycket mer på Game jag fick 600 för 4 360 spel på eb games och 800 på Game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) 1. Om det finns en massa buggar eller fel i själva spelet är det nog ingen fara. Är det däremot sprickor i skivan eller en borttappad manual så tar de inte emot det. 2. Jag tror man måste byta direkt mot ett spel, annars är det inte lönt att byta mot pengar då man inte ens får 100 kr per spel. Redigerat 3 December 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoGGarN Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 A men vafan! Man ska inte ens försöka byta in nåt på nån sån där affär!! man får ju bara skit för det!! Som mitt GTA: San Andreas e maximalt repig, oh stannar när man kör ett fordon eller på en laddning, men jag har kvar det!! Eftersom om man försöker byta in hel kvaddade spel, så går det som f*n DÅLIGT!Jag menar att du ska spara dina spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Man får mycket mer på Game jag fick 600 för 4 360 spel på eb games och 800 på Game Omöjligt, hur tog du dit 4360 spel?Jag bytte in 4 stycken spel och fick 560:- för dem på eb games och det var inga nya spel utan, Hp2, WWE smackdown vs raw 2006, crash twinsanity och toca driver. TV spelsbörsen i stockholm byter in för bra pengar, dessutom kan man få riktiga pengar för sina spel där och inte bara inbytesvärde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Han menade nog 4st xbox 360 spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg