bjornaik Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Tjosan. Har lirat lite GTA:Sa online senaste tiden, mest som ett tidsfördriv med kompisar. Självklart har jag även provat på story-mode, och jag undrar: Går det att "modda upp" en bil egenteligen? Efter det där Low-rider uppdraget kommer det ju upp en skift-nyckel på garaget som man moddade low-ridern i. Går detta garage att använda till att modda andra bilar? Jag har provat, men porten vägrar öppna sig. Någong speciell bil man måste ha? Något mer uppdrag? Tacksam för svar. :gitarr: Redigerat 3 December 2006 av bjornaik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 I just det garaget kan du bara modda lowriders, men senare i spelet kommer det fler garage, där du kan modda betydligt fler bilar... Här har du lite mer info: http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1...hicle_modifying Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hittade det precis :P Tack iaf, har en annan fråga nu...men gör en ny tråd om det. Newb-spamming ftl :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg