Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 System@ Jag kan också grinda på en hel del saker. Men det är skönast att åka nere vid kiosken det är värsta assfalten. Men gubben i kiosken får hets för att han menar att vi förstör saker vid hans kiosk ;) En gång ringde han snuten, men det slutade med att gubben blev grinig på snuten. Hahah, min kompis åkte på trottoaren och wheela förbi en farbror. Han blev galen och började skrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 System@ Jag kan också grinda på en hel del saker. Men det är skönast att åka nere vid kiosken det är värsta assfalten. Men gubben i kiosken får hets för att han menar att vi förstör saker vid hans kiosk ;) En gång ringde han snuten, men det slutade med att gubben blev grinig på snuten. Shiiet vilka hets :D Ähh jag är inget vidare på att åka skateboard, är rädd för att ramla :D Så jag brukar stå på gräsmattan och försöka göra lite små tricks. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Började åka nån gång i höst. <_< Fast kan inte säga riktigt att jag kan "åka" skateboard eftersom jag inte kan ollie ;) Men vågar liksom inte riktigt satsa. Ska skaffa armbågsskydd för landar alltid på armbågen :cry: Använder ni nått typ av skydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Började åka nån gång i höst. <_< Fast kan inte säga riktigt att jag kan "åka" skateboard eftersom jag inte kan ollie ;) Men vågar liksom inte riktigt satsa. Ska skaffa armbågsskydd för landar alltid på armbågen :cry: Använder ni nått typ av skydd? Nej, inte när jag åker street. I ramp och så, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag delar ut 100 kr till folket här om jag lyckas ställa mig på en skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Åker tyvärr inte Skatebord SNowboard däremot :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Åkte förut men min bräda går säkert inte åka på den har legat ute hela vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Åker tyvärr inte Skatebord SNowboard däremot :) Snowboard är nice det också. Har en film på datorn när en snubbe sätter stalefish på snowboard, riktigt jäkla nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag äger på att åka skateboard :P Jag gör en 360 och slår mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag äger på att åka skateboard :P Jag gör en 360 och slår mig :P Xbox 360? ... :D Skojja..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 jag åker skateboard e inte specielt bra ännu..kan åka och göra ollie men inte nåra trick än.. ;) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Man måste ju träna :) Trodde först att jag aldrig skulle kunna stanna på min SNowboard nu är de tsuper enkelt..:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.