Ravenger Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 DS original DS Lite DS Original=dyrare! (DS ORIGINAL FANNS INTE PÅ ELGIGANTEN) btw jag ska skaffa ds lite till jul. (Jag ska ha original kvar också! PS: Original är fortfarande bättre även om jag skaffar lite!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 ok men på viss affärer är lite dyrare men ändå.. :) men varför skaffar du lite oxå? det verkar lite onödigt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkganon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 har båda tycker att de är lika bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 varför ska man ha båda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Lite är mycket mindre plus att den har bättre upplösning på skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 men den e sämre kvalité... går sönder mkt lättare :) men det var inte det jag undra jag undrade varför man ska ha BÅDA TVÅ? dom som har BÅDA kan ju svara på det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Om man ska ha båda så är man antagligen en sån där prylbög som måste ha allt av någonting. Men ingen konsoll ska man tappa i golvet egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}> _____________________________________________________________ Lite suger! om du tappar det i golvet går det sönder på en gång. Original-DS är bättre! <{POST_SNAPBACK}> _____________________________________________________________ Knappast, jag vet att det blir skumt när man tappare i golve men alla kanske inte gör det. Förresten så är det gamla fel byggt om du visste det, det e tyngre i främre skärmen. Och så är stylusen rättså liten jämnfört med LITEs stylus !! :student: Redigerat 9 December 2006 av lill_tito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 du, det är lite stylusen som e mindre om du inte visste det... och vad gör det om den e tyngrei främre skärmen? det spelar liksom ingen roll... om man har ett stadigt grepp när man sitter och spelar så har det ingen betydelse alls ! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 :) jag gillar DS orginalet men jag har ingen och spela med men det äger ialafal det ä kull hoppas att alla med DS har kul för det har jag ialafal :cool: :D :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 men den e sämre kvalité... går sönder mkt lättare :) men det var inte det jag undra jag undrade varför man ska ha BÅDA TVÅ? dom som har BÅDA kan ju svara på det :P tja, egentligen skaffar jag ett lite för att jag har nött ut L och START knappen.L knappen som man skjuter på i mph funkar nästan aldrig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Fick Nintendo DS lite black 10:e December, Jag spelar New Super Mario Bros hela tiden för jag har bara det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg