Gäst OneDream Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 (redigerat) blir det ngn skillnad att få högre sådan dära poäng typ 50% och 200% och vidare vad händer då inget speciellt bara "äran" eller? (SUGER på att förklara) LÄS: ojsiskojsi altså nu vet jag vad det heter.. uber fuskare och nybörjare och så mennar jag.. (skrev lite otydligt) Redigerat 5 December 2006 av Leekspin Citera
Salzalada Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Den där "poängen" du syftar på är varningar. Det är jävligt bra att få 80%, men det är riktigt dåligt att få 100%. Lagom är bäst. :) Citera
FreeZtyle Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 blir det ngn skillnad att få högre sådan dära poäng typ 50% och 200% och vidare vad händer då inget speciellt bara "äran" eller? (SUGER på att förklara) Om man har 100% så blir man avstängd ;) Citera
Gäst VilmerDaKing Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Det är inte poäng det är varningar! Citera
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 ojsiskojsi altså nu vet jag vad det heter.. uber fuskare och nybörjare och så mennar jag.. 2 medlemm å så.. Citera
agiyr Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Fuska rank,de visar hur många inlägg du skrivit eller hur många fusk du skickat in. Citera
nico Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Går du upp i tillräckligt mycket fuskarank får du en pinne mer på mätaren, och din rank höjs från t.ex. Nybörjare till Medlem. Inget mer. I övrigt står det mesta i hjälpen; http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help ;) Citera
Zlayer Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 ojsiskojsi altså nu vet jag vad det heter.. uber fuskare och nybörjare och så mennar jag.. 2 medlemm å så.. Darrar du? Du verkar ha feta problem med att trycka rätt på tangenterna... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.