rg_fuskare Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag spela NFS Carbon idag och den var inte alls lika bra som most wanted. kanske bilarna var finnare men fartkänsla hade den inte och det är något jag måste ha i ett bilspel. va tycker ni, är den bättre än most wanted eller inte, och säg vad ni tycker är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag spela NFS Carbon idag och den var inte alls lika bra som most wanted. kanske bilarna var finnare men fartkänsla hade den inte och det är något jag måste ha i ett bilspel. va tycker ni, är den bättre än most wanted eller inte, och säg vad ni tycker är bättre. Jo det är nog en aning bättre o lite nyare också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Har inte kört carbon men har hört att most wanted är bättre. Men jag vill ändå ha spelet. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Carbon har snyggare bilar, men inte spelkänslan. Most wanted vinner nog mellan de två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag vet att jag går off-topic nu men jag undrar varför det första inlägget har blivit anmält egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag vet att jag går off-topic nu men jag undrar varför det första inlägget har blivit anmält egentligen. kanske detta skulle vara en omröstning, men det tycker jag inte eftersom jag frågar olika frågor så man kan ju inte få ett bra svar med en omröstning. är det inte det så vet jag ej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag tycker att Carbon är roligare för det har Drift och att det finns roligare bilar. Det som är dåligt med Carbon är att det är Jätte kort, och då behöver man inte anstränga sig så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 §1.13... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg