tomte_nisse Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Vart kan man döda björnar, eller något annat man kan få bear pelt av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Har du en quest om bear pelt... Så kan du istället gå till någon simpel shop och köpa där... Annars så vet jag inte... Du kan ju försöka söka på google om någon map med olika monster eller leta lite var som hälst :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 om du vill döda björnar så brukar dom finnas på skogsvägar lite här o var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) I lá skog! :) Redigerat 4 Augusti 2007 av Leon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 jag brukade hunta björnar nedanför chorrol, en bit nedanför så är det en stor slätt, där det springer omkring en del björnar. Annars finns det vid nåt ställe som är "invaderat" av björnar också, där man får en quest att döda en del björnar, men kommer inte ihåg var det ligger riktigt, har för mig att det är nånstans mellan chorrol och anvil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 spring bara omkring lite i skogar så bör du hitta något. men jag har för mej att om du springer från choroll emot kvatch så är jag rätt säker på att det fanns en liten bondgård där det finns lite björnar runt om (du får en quest där du ska döda björnar där oxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det finns en bondgård utanför Kvatch där det finns en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.