LiQuiDe Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) tror det är fisken i RE4 och salazar (samma spel) tog mig och min kompis 2 timmar o 20 minuter o klara salazar...xD Salazar (aka Napoleon, smeknamn jag gav honom) var f*n extra skitfarlig och superdupersvår! Jag vet inte om jag satt i två och en halv timme för att klara han, men det tog minst tio försök i alla fall. Man dog ju så j*vla lätt, ibland får man huvudet avbitet bara sådär, utan vidare. Men jag kommer ihåg att det var Magnum-revolvern som tog kol på besten i slutändan. Asså var glad jag var efter att jag sprängt hans överväxta skalle i småbitar hahahahaa!! (men efter den bossen fick man liksom en gnagande känsla i bakhuvet. Jag menar, om lille Napoleon var så där j*vla mäktig, så kan man inte annat än undra hur svår slutbossen kommer att bli ) lol men jag o min kompis höll på med samma liv i två timmar...xD Redigerat 15 December 2006 av Radical Panda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ripto i Spyro 2... & Sephiroth i FFVII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Gillar inte: Alla bossar i OOT, gillar inte heller spelet. Gillar: Bossarna i alttp, sjukt roliga och lagom svåra. Saturos & Menardi i Golden Sun är också roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Gillar Ganon i Twilight Princess, och sista bossen i Max Payne och Max Payne 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Har många minnen,men dom bästa är nog: Striden mot Dou Niu i Shenmue 2 får jag rysningar(bra sådana)av. Striden mot Alma i Ninja Gaiden är supersvår och superskön. Striden mot Solus i Breakdown är episk,liksom spelet självt. Striden mot Doom Dragon i Golden Sun:The Lost Age är svår och bra. Till sist alla bossar i Dead Rising.Dom är bäst allihopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg