Shaddy Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Jag vet inte om jag är den enda här som gillar att skriva. Hursomhelst så skulle det vara kul med ett gemensamt ställe på sidan för artiklar, nyheter och krönikor typ. Redigerat 4 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jo det är nog ingen dum idé. Jag gillar förslaget :) Men är menar du så det är alla typer av artiklar om sport,geografi,resor elller ja vad det nu är. Vad hade du tänkt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Jag tycker att idén är god :) Vore bra med ett ett sådant här forum där man kunde diskutera om sina noveller, recensioner och andra texter. Kanske även om böcker & design. Redigerat 4 December 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jag med :) bra ide!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Håller med. Nice :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Passar inte det in i "Intressen" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Medion: Jo men det är ju en stor kategori, som skulle passa bättre som ett eget underforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jo det är nog ingen dum idé. Jag gillar förslaget :) Men är menar du så det är alla typer av artiklar om sport,geografi,resor elller ja vad det nu är. Vad hade du tänkt? :) Jag vet inte. Jag hade inte tänkt så mycket. Det var bara en idé jag fick. Men man skulle ju kunna blanda allt möjligt; krönikor (eller e det tråkigt?), nyheter (inte bara inom spel men massor av andra grejor också, som man kan läsa i tidnigar etc. T.ex vad som händer ute i världen och så.). Och sen kanske allmänna artiklar, om lite vad som helst. Och som Dolphin sa, att man skulle kunna diskutera böcker och egna skrivprojekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 tycker det är en bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Bra idé! Hoppas att Admin läser tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.