mariodog Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 är det någon som har franska i b-språk? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jo då de finns många som har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 jag har också det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag har danska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ja, och jag är inte godkänt i det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag bryter mönstret och säger.. .. nej! X'D Jag har spanska som B-språk och förmodligen blir tyska mitt C-språk. Tycker ni som läser franska att det är bättre än tyska? Tror ni att ni får ut mer av franskan än av tyskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag har franska som B-språk, det är riktigt tråkigt. :zzz: Jag bryter mönstret och säger.. .. nej! X'D Jag har spanska som B-språk och förmodligen blir tyska mitt C-språk. Tycker ni som läser franska att det är bättre än tyska? Tror ni att ni får ut mer av franskan än av tyskan? Ja, jag tror att man får ut mer av franskan än av tyskan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag har franska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Francais here! :P Vi brukar kolla på franska serier som går typ på UR eller liknande. Man fattar ingenting men vi vill bara kolla på det för då slipper vi göra nåt annat. Vi säger bara att vi lär oss så mycket av det. Vet att det är slött men vi kommer nog inte komma undan med det nästa år iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag har Spanska som B-språk Ska nog ta Franska som C-Språk sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Det är säkert många som har franska i som B-språk. Men jag har inte det i alla fall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.