Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Får man sälja sitt namn byte på ett år för 0 fm asså gratis? (tråden är i rätt forum va?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Klart man borde få sälja det men det är ju dumt att fråga då man ändå bara får 0 fm för det... eller du kanske tycker det är häftigt att få 0 fm eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Klart man borde få sälja det men det är ju dumt att fråga då man ändå bara får 0 fm för det... eller du kanske tycker det är häftigt att få 0 fm eller? utifallat man ska sluta på sidan eller så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Nåå, det är förbjudet att sälja "Byta Namn", BTW, denna Tråd som spamm, bara för att få fuskamynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 och varför ska du sälja det om du slutar man kan ju bara trycka i affären och få ett gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Som Umbreon_moon sa, den här korkade tråden har du bara gjort för att tjäna FM! Lås!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Som Umbreon_moon sa, den här korkade tråden har du bara gjort för att tjäna FM! Lås!! Ni som påminner om att snubben gör fel är väl lika mycket medskyldiga till spam som han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 förlåt då jag behöver inte dom 20 fm:en och jag håller med helgon .. men jag visste inte vilket forum det skulle va i och jag FRÅGADE ju hur *** skulle jag kunna veta det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Men varför f*n gjorde du tråden då?! Har du 0 i IQ elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 för jag villa veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 *suck* Angående frågan så vet jag inte riktigt, har funderat lite på samma sak själv. Du får ju inte sälja föremålet... frågan är om du får skänka det... du kan ju höra med Micke (admin). Tråden urspårad, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Får man sälja sitt namn byte på ett år för 0 fm asså gratis? (tråden är i rätt forum va?) http://www.fuska.se/forum/Foerbud_Av_Att_S...amn-t70402.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg