Lander Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 När jag spelade hade jag klarat Blå Guld Saphire Leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Shit! Alla dem? har du fångat alla pokémon på dem då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har gjort ut Emerald och nästan LG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har klarat något spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag har varvat alla mina pkmnspel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 "Varvat" hur menar du då? Klarat E4? Spelet tar nämligen inte slut där. Du måste få Gold Trainer-Card, då har du "varvat" spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 jajusteja,man måste få guld tränar kortet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Det är bara ett av alla målen.Alla målen är att: Fånga alla Pokémon Klara Elite Four Klara Battle Frontier(om du har Emerald) Klara alla tränare o Gymledare Du glömde ett.Vinna alla contests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Det är bara ett av alla målen.Alla målen är att: Fånga alla Pokémon Klara Elite Four Klara Battle Frontier(om du har Emerald) Klara alla tränare o Gymledare Jag kände på mig att jag hade glömt något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jag har lyckats att få 151 pokemon på mitt yellow^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) jag har klarat elite four och har klarat bg 100ggr på raken har fångat 182 olika pokemon, klarat alla contest har 5 i lvl 100.på ruby då Redigerat 16 Januari 2007 av BeAOoogieBoogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jag har klarat pokemon emerald pokemon leaf green pokemon blue pokemon gold och pokemon mystery dungeon blue rescue team :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg